mirr (@AmiraOhMiraee )

mirr

Bio 26 | hutan and haiwan ❤️
Tweets 36,9K
Followers 295
Following 179
Account created 03-03-2011 06:23:20
ID 260109530

iPhone : Kalau betui wujud parti politik baru, orang 1st aku nak letak bertanding Ikar sebab dia ada sosok dan mentaliti seorang pemimpin. Kalau pakai kot nampak macam mustapha kamal, tinggai nak bagi pegang jus oren ja #RevolusiBelia

iPhone : Weh kepada pemilik Nissan Navara yang tekan minyak untuk halang aku masuk ke kiri lepas aku bagi signal, aku ada snap gmbar kete hang ok. Eh tapi faham ke ni aku tweet Bahasa Melayu

iPhone : Org bodoh mcmni depa tak fikir dah ada org pernah mati ke apa depa fikir depa puas dengan ego depa atas jalan

iPhone : aku rasa dh berapa kali aku komplen pasal bus lambat ni masih jugak jadi. Dah bulan 9 kot

iPhone : baru tau rupanya the original team of mgag tinggal uncle siu mai@andrew je.... semua dah takde... masih segar diingatan video2 awal diorg dulu